reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Slovák

Tomáš Slovák

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pochádzam zo západného Slovenska, konkretne z Bratislavi. Mám 21 rokov. Medzi moje záľuby patria počítače, sci-fi literatúra a divadlo. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ranne vstávanie

Tomáš Slovák

Ranne vstávanie

Odniekiaľ z neďaleka sa ozýva hudba a ja hľadám jej zdroj. Hudba je čoraz hlasnejšia a hlasnejšia. Zrazu sa odnikadiaľ objavia krásny mladý ľudia, tancujúci valčík. Pohybujú sa tak ladne až to srdcu lahodí. Až ma to hypnotizuje. Sadám si na zem, aby som si túto scénu mohol vychutnať. Zatváram oči a započúvam sa do hudby.

  • 28. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 508x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu